Nesnídám, nesvačím...

06.09.2012 01:36

Tak teď se mi smazal článek, ani nevím jak. No nevadí. Jen jsem vám chtěla říct, že se omlouvám, že jsem delší dobu zase nic nenapsala. Ne, že by se nic nedělo, právě naopak, ale to víte, jak je člověk bez práce, tak neví co dřív :-).

Máme za sebou náš dlouho plánovaný výlet do USA a zítra opět odjíždíme na další výlet, a to do Rocky Mountains. Mezitím nějaké ty povinné pochůzky, pomalé loučení s lidmi a městem a na psaní nějak nezbývá čas. Slibuju ale, že se pokusím napsat alespoň souhrnný článek z toho našeho cestování. Zítra tedy odjíždíme do hor a snad to zvládneme. Peter nám totiž dnes oznámil, že jsou tam v noci tak 3 °C! Takže jsem zabalila pro jistotu i čepici a rukavice. Jsem prostě připravená na všechno!

Tak nám držte palce, budeme prý totiž i stanovat, ve 3 stupních...hahaha, stejně si najdeme hotel.

A při čekání na článek si můžeme dát další anketu (viz níže)... :-)))

Za 4,5 hodiny vstávám, takže dobrou noc.

Anketa

Těšííte se na mě? :-)

Ano, moc! (7)
88%

Ano (1)
13%

Celkový počet hlasů: 8

Diskusní téma: Nesnídám, nesvačím...

návrat

Radka a Natynka | 06.09.2012

Hani těším a mooooc:-) už jen necelých 14 dní jupíííííí.

Re: návrat

Hani | 06.09.2012

Nooo, já věděla, že nemá cenu přidávat více možností.... :-D Taky se na vás těším, ale včera jsem si na trajektu uvědomila, jak moc to tady mám ráda, Praha bude změna.... místo hor staré domy :-/

Re: Re: návrat

Olí | 06.09.2012

Beztak se tam vrátíš, podle toho všeho, nepochybuji :)), Užij si výlet a stanování ;)

Re: Re: Re: návrat

Hani | 08.09.2012

Navrat zatim v planu neni,ale nikdy nevis. Odjezd ale lehky nebude, Vancouver mi bude chybet, ale zase budou jine veci. Musim to brat pozitivne, ale uz mi zacina byt tezko...nesnasim louceni a pritom mam pocit,ze se loucim nejak casto...

Přidat nový příspěvek